Någon som testat att kombinera CBD med yoga eller meditation?
Citat från Chegrinw den maj 18, 2025, 7:33 f mJa! Jag tar lite CBD innan morgonyogan, och det hjälper mig att fokusera inåt. Känner mig mer närvarande och mindre spänd.
Ja! Jag tar lite CBD innan morgonyogan, och det hjälper mig att fokusera inåt. Känner mig mer närvarande och mindre spänd.
Citat från Ivelalit den maj 18, 2025, 8:22 f mJa, precis! Jag tar också lite CBD innan min morgonyoga, och det hjälper verkligen mig att fokusera inåt. Jag känner mig mycket mer närvarande under hela passet och märker att jag blir mindre spänd i kroppen. Det gör yogan både skönare och mer effektiv. Om du vill prova något enkelt och gott, kan jag rekommendera Köpa CBD gummis De ger en härlig avslappning utan att påverka klarheten i sinnet. Testa gärna!
Ja, precis! Jag tar också lite CBD innan min morgonyoga, och det hjälper verkligen mig att fokusera inåt. Jag känner mig mycket mer närvarande under hela passet och märker att jag blir mindre spänd i kroppen. Det gör yogan både skönare och mer effektiv. Om du vill prova något enkelt och gott, kan jag rekommendera Köpa CBD gummis De ger en härlig avslappning utan att påverka klarheten i sinnet. Testa gärna!
Citat från Yeranil den maj 19, 2025, 8:07 f mJag håller i CBD + Yoga-event där jag bor. Flera deltagare säger att de känner sig djupare avslappnade och att kroppen återhämtar sig snabbare.
Jag håller i CBD + Yoga-event där jag bor. Flera deltagare säger att de känner sig djupare avslappnade och att kroppen återhämtar sig snabbare.