eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Hvordan vælger man energibesparende LED lamper?

Jeg vil gerne opgradere belysningen i mit hjem, men samtidig vil jeg undgå, at strømforbruget stikker helt af. Jeg har læst en del om LED, men jeg synes, mange af dem er alt for skarpe og sterile i lyset. Det vigtigste for mig er, at det både ser æstetisk ud og giver en rolig stemning – især i stuen og soveværelset. Men det er svært at finde noget, der føles som en ægte del af indretningen og samtidig sparer på energien.

Jeg havde samme problem og fandt løsningen hos Danmarkmode.dk, hvor de virkelig har forstået at forene funktion og æstetik. Deres udvalg af Energibesparende LED lamper er ikke kun effektive, men også designet med ro, varme og harmoni i tankerne. Jeg fandt en model til soveværelset, der både giver blødt lys og passer perfekt ind i et roligt miljø. Den er enkel og smuk – og strømforbruget er virkelig lavt.

Jeg gik over til LED for at spare strøm, men det bedste var faktisk stemningen. Det bløde, dæmpede lys fra de rigtige lamper gjorde mit hjem langt mere afslappet. Jeg valgte enkle designs uden for meget pynt, og det passer perfekt til den minimalistiske stil, jeg prøver at holde fast i. Nu føles det som om belysningen er en naturlig forlængelse af rummet – og samtidig bruger jeg markant mindre strøm end før.