Är Tandlyftet lämpligt för engelsktalande patienter?
Citat från Ivelalit den maj 25, 2025, 10:11 f mNy i Göteborg. Min svenska är rätt grundläggande – funkar Tandlyftet bra för engelsktalande?
Ny i Göteborg. Min svenska är rätt grundläggande – funkar Tandlyftet bra för engelsktalande?
Citat från Chegrinw den maj 25, 2025, 1:34 e mJag är också ny i Göteborg och har bara grundläggande svenska, så jag förstår din oro. Jag besökte Tandlyftet nyligen och blev positivt överraskad – personalen pratade bra engelska och var väldigt tålmodiga med att förklara allt tydligt. Det gjorde hela upplevelsen mycket tryggare för mig som engelsktalande. Om du någonsin behöver snabb hjälp, har de också tillgång till akut tandläkare göteborg vilket är en stor trygghet. Har någon annan erfarenhet av att gå dit utan att tala svenska flytande?
Jag är också ny i Göteborg och har bara grundläggande svenska, så jag förstår din oro. Jag besökte Tandlyftet nyligen och blev positivt överraskad – personalen pratade bra engelska och var väldigt tålmodiga med att förklara allt tydligt. Det gjorde hela upplevelsen mycket tryggare för mig som engelsktalande. Om du någonsin behöver snabb hjälp, har de också tillgång till akut tandläkare göteborg vilket är en stor trygghet. Har någon annan erfarenhet av att gå dit utan att tala svenska flytande?
Citat från Yeranil den maj 25, 2025, 2:07 e mHar gjort både rengöring och rotfyllning där – helt på engelska. Har aldrig haft problem med kommunikationen.
Har gjort både rengöring och rotfyllning där – helt på engelska. Har aldrig haft problem med kommunikationen.